Hvorfor virksomheden altid skal give gaveartikler med logo

Firma

Alle bliver glade for en gave i ny og næ. Det gælder også, selvom den kommer fra jer – en virksomhed. Så uanset om I er en virksomhed, der i forvejen giver mange gaveartikler som bolsjer, kuglepenne eller lignende, eller om jeres budget endelig lader jeg komme i gang med det. Så er her nogle råd til, hvordan I bedst muligt viser virksomheden frem.

Frem med logoet

Gaveartiklerne har ét formål for jer, og det er, at I som virksomhed skal ses. Om det er hos den enkelte, fremtidige kunde, om det er mennesker på gaden, der skal opdage jer, eller om det er større virksomheder kommer helt an på, hvilken slags virksomhed I er. Det handler bare om at får vist jer frem. Hvordan I gør det, er helt op til jer, men uanset skal I huske jeres logo. Det skal være dét, folk husker ud fra gaveartikler, fordi det er dét, der dybest set er plads til. Derfor er det også vigtigt, at det sidder lige i skabet. Jeres logo skal være enkelt, sigende og ikke mindst noget man husker.  Det kan være, I skal snakke med et reklamefirma, som designer logoet, for at I er sikre på, at det er godt. Eller bare for at høre, om den vej I er på vej hen ad, er den rigtige for jer.

Husk budgettet

Men det handler ikke kun om, hvad I tror, der virker, og hvad folk har lyst til at tage med hjem. Det handler i høj grad også om, hvad I som virksomhed har råd til. Måske er det ikke de store æsker chokolade, måske er det nærmere bolsjerne, I skal have fat i. Men det handler heller ikke om, HVAD I smider jeres logo på. Det handler lige så meget om, hvordan I gør. For gør I det godt, så kommer kunderne også.

Anbefalet til dig

Om skribenten Redaktionen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.